آسیب ها در محل کار بدون سیستم مدیریت اسناد
/dorsapax/Data/Sub_1/File/docuware12.jpg اگر تیم شما غرق در اسناد است ، شما تنها نیستید. طبق تحقیقات اخیر ، حجم کاغذ سالانه با رشد شرکت ها بیش از 20 درصد افزایش می یابد.

1.زمان

کار فشرده در حین مدیریت اسناد ، اتلاف وقت است.

 2.هزینه
تهیه مجدد اسناد به اشتباه ثبت شده باعث می شود که کارمندان به جای مشاغلی که ارزش آفرینی می کنند ، در بین پرونده ها وقت خود را از دست بدهند و در نتیجه کارایی کافی در قبال حقوق پرداختی نداشته باشد.
3.اطلاعات

به طور متوسط 7.5٪ از اسناد فیزیکی از بین رفته و 3٪ به درستی ثبت نشده اند.اگر تیم شما غرق در اسناد است ، شما تنها نیستید. طبق تحقیقات اخیر ، حجم کاغذ سالانه با رشد شرکت ها بیش از 20 درصد افزایش می یابد.در حالی که این وضعیت وقت ارزشمند کارمندان را می گیرد ، اما باعث می شود که آنها 5٪ تا 15٪ از وقت خود را به بررسی اسناد و نزدیک به 50٪ برای یافتن پرونده ها و اسناد اختصاص دهند.

این هزینه برای یک کارمند تمام وقت 20 ساعت در هفته است. آیا می توانید تصور کنید که اگر در این زمان صرفه جویی کنید ، تجارت شما چه کاری می تواند انجام دهد؟

اگرچه واحدهای کاری شلوغ می دانند که می توانند بهره وری بالاتری داشته باشند ، اما به دلیل جریان اطلاعات ناقص و پراکنده مجبورند با فرایندهای پرزحمت و وقت گیر روبرو شوند.

نویسنده مقاله:
تعداد بازدید: 571
تاریخ: 1400/04/19
Powered by DorsaPortal